Cum se livrează?

Produsele tipărite

Livrarea produselor se face prin:

  • Curier rapid (Fan Courier Express) în localitățile aflate în aria de acoperire a curierului, plata ramburs, costul expediţiei se calculează automat, în funcţie de greutatea coletului si de destinaţie şi se afişează în coşul de cumpărături.
  • Poșta Română, plata ramburs, costul expediţiei se calculează automat, în funcţie de greutatea coletului si de destinaţie si se afişează în coşul de cumpărături.

Termenul de livrare 

  • Pentru titlurile Wolters Kluwer România, aflate în stoc, perioada de prelucrare, facturare şi expediţie a comenzilor este de maxim 48 de ore de la preluarea comenzii prin serviciul de curier rapid şi în maxim 7  zile lucrătoare prin intermediul serviciilor Poştei Române.
  • Pentru publicaţiile Wolters Kluwer International, care nu se află în stoc, termenul de livrare variază între 2-4 săptămâni de la efectuarea comenzii pentru titlurile provenite din Europa. Livrarea este condiţionată de stocul disponibil al editurilor partenere.


Abonamentele la revistele Wolters Kluwer Romania

Livrarea se face în condiții premium acolo unde doriți şi când doriţi. Trimiteţi dovada plăţii şi datele complete de livrare (nume, adresă, detalii privind accesul în clădire) prin e-mail la adresa abonamente@zirkonmedia.ro


Produsele digitale: eBook.

După confirmarea plăţii, veţi primi un e-mail care conţine link-ul către cartea digitală, în format EPUB, MOBI sau PDF, conform opţiunii selectate anterior.


Produsele electronice:

Sintact: După efectuarea plăţii, veţi primi prin poştă kitul de instalare al programului împreună cu contractul, factura fiscală şi licenţa de utilizare a produsului.

iDrept: După efectuarea plăţii, veţi primi pe e-mail contul de utilizator şi parola. Contractul şi factura fiscală vor fi livrate prin poştă.

Pentru aceste produse vă rugăm să contactați departamentul de vânzări la 031 224 41 18 sau la vanzari@wolterskluwer.ro