Excelența în relația cu clienții

2014-01-05

Excelența în relația cu clienții
Tip produs: offline
Solicita oferta (peste 100 depozit)
Ai nevoie de ajutor? 031 2244 100

DESCOPERĂ CUM SĂ-ȚI CUNOȘTI CLIENTUL ȘI TEHNICILE NECESARE PENTRU A-L FIDELIZA!

Învață cum să încurajezi clienții să își detalieze nevoile reale și vei obține noi oportunități de consultanță.

INVESTEȘTE ÎN TINE DE ASTĂZI!

Atunci când vorbim de vânzarea de servicii vorbim de clienți care cumpără mai mult decât ceea ce văd, decât ceea ce este palpabil. Mai ales în cazul activității noastre, clientul cumpără încredere și expertiză, uneori își pune toată viața în mâinile noastre. Asta face ca relația dintre noi și clienți să fie mai delicată, mai greu de construit.

Mai greu înseamnă mai multă muncă, înseamnă că trebuie să acordăm atenție fiecărei interacțiuni pe care o avem cu clienții noștri. Înseamnă că trebuie să avem o abordare structurată a activităților noastre cu clienții, că trebuie să dezvoltăm acele abilități și competențe care ne ajută să avansăm pas cu pas către relații excelente cu clienții.

Dacă reușim acest lucru, recompensa este imensă. Pe termen scurt, clienți satisfăcuți cu serviciile primite. Pe termen mediu, clienți mai mulți, cărora le-am fost recomandați, proces mai ușor de câștigare a încrederii și deci de vânzare. Pe termen lung, stabilitate și posibilitate de a dezvolta activitatea către obiectivele dorite.

Programul nostru are un singur obiectiv: să vă ajute să descoperiți cum ar trebui să gândiți fiecare interacțiune pe care o aveți cu clienții voștri, ce abilități și competențe să folosiți pentru a avansa, de fiecare dată, cu fiecare ocazie, către o relație excelentă cu clienții și, implicit, către obținerea beneficiilor dorite din activitatea voastră.

Subiecte abordate:

  • Când începe relația mea cu clientul?
  • Când se termină?
  • Cum arată un client valoros pentru mine?
  • Ce-l face pe un client să vrea să cumpere serviciile mele? Identificarea nevoilor clienților. Tipologii de clienți.
  • Ce vând eu de fapt? Ce ar trebui să vând? Cum cresc încrederea clientului în serviciile mele?
  • Ce competențe ar trebui să am pentru a construi relații excelente cu clienții mei?
  • Cum tratez obiecțiile sau plângerile clienților?
  • Ce pot face altfel sau mai bine începând de mâine?

ATELIERUL TE AJUTĂ:

  1. să îţi construieşti brandul personal şi să îl comunici, să prezinţi profesionist şi neostentativ succesele personale
  2. să îţi cunoşti clientul şi tehnicile necesare pentru a-l fideliza
  3. să prezinţi o ofertă coerentă, profesionistă, bazată pe nevoile reale ale clientului
  4. să devii din ce în ce mai activ în comunicarea brandului personal, să conștietizezi importanţa diferitelor canale de comunicare

CURSUL ESTE FOARTE INTERACTIV, ADAPTAT SPECIFICULUI ACTIVITĂȚII TALE ȘI CUPRINDE:

  1. prezentarea modelelor teoretice
  2. exerciții individuale și de echipă
  3. studii de caz
  4. discuții în plen
  5. jocuri de rol

CÂT INVESTEȘTI ÎN TINE?

Rezervă în calendar: 26 Noiembrie 2014.
Program: 14:00 - 18:00
Locuri: 20
Investiție: 550 lei + TVA
* pentru grupuri se acordă discounturi suplimentare

Sunt incluse:

  • diplomă de participare
  • pauză de cafea
  • un voucher de 100 lei pentru înscrierea la atelierul viitor "Convinge audiența prin limbaj non verbal"

Mihai DRĂGOI - trainerul tău

Mihai și-a început cariera în vânzări directe în sistemul Coca-Cola. Timp de aproape 12 ani a condus echipe de vânzări, a implementat proiecte de creștere a capabilităților comerciale și a condus activitatea de dezvoltare a abilităților și competențelor angajaților din departamentele comerciale.

Din 2001 dezvoltă și livrează programe de training în Vânzări, Leadership, Managementul Schimbării, HR.

Din 2008, în cadrul proiectelor de consultanță pe care le derulează, Mihai construiește pentru organizațiile client din diferite industrii soluții integrate de creștere a capabilităților organizaționale, cu precădere în domeniul vânzărilor și leadership-ului.

Din 2010 este aproape de mediul justiției prin intermediul programului Leaders for Justice dar și prin proiecte de consultanță derulate pentru birouri de avocatură.

Expertiză: Sales Training, Leadership, Customer Service, Supervisory Skills, Change Management, HR, Consultanță și coaching în managementul schimbării, Consultanță în dezvoltarea capabilităților organizaționale.

Unii dintre participanții de până acum au împărtășit impresiile lor:

“Mi-a plăcut în mod deosebit la atelier îmbinarea foarte bună a teoriei cu practică și posibilitatea de a discuta liber. Sunt convins că cel putin în două-trei domenii lucrurile se vor îmbunătăți vizibil în următoarea perioadă.” Ștefan MOȚEC, TIMIȘ

„Consider că acest atelier are utilitate practică în activitatea avocaților. Mi-au plăcut energia și abilitățile de comunciare ale lui Mihai. După cele 2 zile de atelier va urma punerea în practică a pașilor discutați cu un plus de eficacitate.” avocat, BUCUREȘTI